Container Icon

..bye..bye..hye..hye...

Selamat jalan Abg NOvember,

Selamat datang Kak DIsember...

sebulan lagi tinggal sebelum Encik 2010 mengucapkan selamat tinggal...

enam hari sahaja lagi Tuan Haji 1431 akan bersama-sama kita...

Dengan ruang senggang yag agak menghimpit ini, aku terfikir apakah yang sudah saya lakukan, capai dalam hidup saya sebagai seorang hambaNYA, anak kepada emak dan ayah, kakak kepada adik dan adik sepanjang saya bersama dengan Encik 2010 ini...

Mungkin ini juga ruang masa untuk saya mengatur perancangan hidup saya untuk tahun hadapan sebagai persiapan azam di tahun baharu...

Selain bersedia untuk tidak bersedia dengan perancangan tetap oleh pencipta kita yang Maha Esa..

Ya Hijrah 1432 & Masihi 2011, both of them are just around the corner, bak kata yai'e (atuk) saya..! ^_^


Entri pertama di bulan Disember..!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

  1. huhuhu.. cepatnya masa berlalu...
    rasa macam baru je masuk 2009 kan..

    ReplyDelete
  2. yup..
    how time flies kan Mah..?
    aku rasa mcm br je grad..huhuhu..

    ReplyDelete