Container Icon

~Lagu hati ini~

::DOA SEORANG KEKASIH::



Oh Tuhan
Seandainya telah Kau catatkan
Dia milikku, tercipta untuk diriku....
Satukanlah hatinya dengan hatiku,
Titipkanlah kebahagian...



Ya ALLAH,

Ku mohon....

Apa yang telah Kau takdirkan...
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku
Kerana Engkau tahu segala isi hatiku...
Pelihara daku dari kemurkaan Mu...



Ya Tuhanku,

Yang Maha Pemurah,

Beri kekuatan jua harapan...
Membina diri yang lesu tak bermaya...
Semaikan setulus kasih dijiwa...



Ku pasrah kepadaMu...

Kurniakanlah aku pasangan yang beriman
Bisa menemani aku, supaya ku dan dia
dapat melayar bahtera...
ke muara cinta yang Engkau redhai...


Oh Tuhan,

Seandai dia milikku satukanlah...


Ya Tuhanku,

Yang Maha Pengasih,

Engkau sahaja pemeliharaku...
Dengarkan rintihan, hambaMu ini
Jangan Engkau biarkan ku sendiri...



Agarku bisa bahagia...
Walau tanpa bersamanya
Gantikanlah yang hilang,
tumbuhkan yang telah patah...

Ku inginkan bahagia di dunia dan akhirat...

Pada Mu Tuhan ku mohon segala.....



Album : In - Team 2004

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

  1. amin :)
    lama aku x dgr lagu ni nab...
    kaset inteam aku pun kat mana ntah ayah aku letak...

    ReplyDelete
  2. thanx mah..
    yee..smlm mode layan lagu ni..uhukk..
    emm..kaset in team tlh slmt b'sama dgn adinda2 ku i2..owhh..
    was about 2 call u last nite but worried it will disturb u..miss u..

    ReplyDelete